Monday 16 January 2012

Hand Of Fatima 2

την πρώτη αναφορά σχετικά με το χέρι της φατίμα (ή Hamsa) την είχα κάνει εδώ .
Τον προηγούμενο Μάρτιο ήταν που πήγα στο κοσμηματοπωλείο και το βρήκαν σε φίλντισι, όπως γράφω και στη δημοσιευση του Σεπτεμβρίου.
Επιτέλους μετά από σχεδόν 1 χρόνο μπορεί κάποιος να το βρει σε διάφορα καταστήματα, όχι βέβαια τόσο σε κρεμαστό όσο σε βραχιολάκια, αλλά τι να κάνουμε....
Εδώ έχουμε 2 από το www.myfashionfruit.com/ , η σελίδα είναι ελληνική, έχει ωραία προιόντα, αλλά την θεωρώ λίγο έως πολύ ακριβή. Βέβαια θα μου πείτε λογικό έχουμε και μεγάλο ΦΠΑ. Αλλά όταν κάποιος μπορεί να αγοράσει κάτι παρόμοιο απο το asos.com ή απο το topshop.com ή απο το urbanoutfitters.com. και σε καλή τιμή γιατί να το πάρει από κάποιο ελληνικό σιτε πιο ακριβά; Τέλος πάντων δεν είναι αυτό το θέμα μας τώρα. ο καθένας αποφασίζει μόνος του απο που θα ψωνίζει. Εγώ απλώς γράφω τις σκέψεις μου εδώ....

Τώρα τα υπόλοιπα τα βρήκα στο asos.com

Dogeared Hamsa Charm With Oxidised Silver Disc Necklace




Orelia Gold Hamsa Stud Earrings

H Orelia έχει και δαχτυλίδι αλλά δεν το βάζω εδώ γιατι δεν μου πολυ άρεσε...
Θα μου πείτε βεβαια ότι πάνω λέω πως το myfashiofruit ειναι ακριβό και έχω βάλει κοσμήματα απο το asos που ειναι ακόμα πιο ακριβά...
Ναι αλλά... η θεία μου έλεγε μια παροιμία άλλο βούρτσα και άλλο π....

Επίσης είχα βρει και στην σελίδα του Juicy Couture αλλά πλέον δεν υπάρχει η φωτογραφία μονο η τιμούλα.


Από το urbanoutfitters.com

Large Hamsa Hand Necklace


Εχουν και βραχιολάκι 6£


Αυτά νομίζω έδωσα μια ιδέα, και πιστεύω είναι αρκετά...
Τα λέμε
Φιλιά!

THIS BLOG claims no credit for any images posted on this post unless otherwise noted. Images on this post are copyright to its respectful owners. If there is an image appearing on this blog that belongs to you and do not wish for it appear on this site, please comment  to said image and it will be promptly removed.

No comments: